Merkataritzako Nabigazioaren Zuzendaritza Nagusiak nahikotasun-ziurtagiriak eta gaitasun-tituluak ematen ditu, STCW araudiari jarraituz. Dokumentu horiek titularrari eginkizun jakin batzuk betetzeko aukera ematen diote, ontzi motaren eta itsasontziaren barruko erantzukizun-mailaren arabera.

Bermeoko Nautika eta Arrantzako LHIIak, MNZNk homologatutako zentroak, ikastaroak ematen ditu egiaztagiri horiek lortzeko, zeinak titulu profesionalak lortzeko ezinbestekoak diren.

ordu

25 ordu

• Igeri egiten jakitea.
  • Gaixotasun fisikorik ez psikikorik ez izatea, prestakuntza-jardueretan parte hartzeko.
  • Gaztelera ez beste hizkuntza bat duten herrialdeetako atzerritarrentzat: gazteleraz irakurtzeko, ulertzeko eta idazteko gaitasuna izatea.

24 ordu

12 ordu

Sarbide-baldintzak

• Oinarrizko segurtasun formazioko ziurtagiria izatea.
  • 16 urte baino gehiago izatea (18 urtetik beherakoek baimena behar dute).
  • Gaixotasun fisikorik ez psikikorik ez pairatzea, prestakuntza jardueretan parte hartzeko.

150 ordu

40 ordu

• Oinarrizko segurtasun-prestakuntzako ziurtagiria izatea.
  • 18 urtetik gorakoa izatea (Zubiko espezialitateko prestakuntza-zikloetan izena eman duten ikasleak izan ezik).

15 ordu

Sarbide-baldintzak

• Oinarrizko segurtasun-prestakuntzako ziurtagiria izatea (Itsas arrantzako prestakuntza-zikloetan izena eman duten ikasleak izan ezik).

15 ordu

Sarbide-baldintzak

• Oinarrizko segurtasun-prestakuntzako ziurtagiria izatea (Zubiko espezializazioko prestakuntza-zikloetan izena eman duten ikasleak izan ezik).

32 ordu

8 ordu

24 ordu

4 ordu

12 ordu

3 ordu

30 ordu

18 ordu

Sarbide-baldintzak

• 18 urtetik gorakoa izatea (Zubiko espezialitateko prestakuntza zikloetan izena eman duten ikasleak izan ezik).
  • Honako baldintza hauetako bat bete behar da:
    • Zubiko ataleko titulu profesionala izatea.
    • Kostaldeko patroi balioanitzaren titulua izatea, ARPA ekipoak dituzten ontzietan edo eskumen handiagoko beste batean.
    • Itsasketa Zibileko Goi Eskolan matrikulatuta egotea (Zubiko espezializazioan).
    • Baimendutako Lanbide Heziketa zentroren batean matrikulatuta egotea, eta Zubiko espezialitateari dagozkion prestakuntza-zikloak ikasten egotea.

.

• Sarbiderako beharrezkoa den titulu profesionalak, Itsasketa Zibileko goi-mailako ikasketak edo Zubiko espezializazioko prestakuntza-zikloak egin izanaren ziurtagiria, edo dagozkien ikastaroetako matrikularen ziurtagiria.
  • Oinarrizko segurtasun-prestakuntzako ziurtagiriaren fotokopia.
  • Enpresa-ziurtagiria (izanez gero).

120 ordu

• Oinarrizko segurtasun-prestakuntzako ziurtagiria izatea.
  • Honako baldintza hauek bete behar dira:
    • Kostaldeko patroi balioanitzaren titulua izatea, edo eskumen handiagoko beste batena.
    • Itsasketa Zibileko Goi Eskola batean matrikulatuta egotea (Zubiko espezialitatean).
    • Lanbide Heziketa zentroren batean matrikulatuta egotea, Zubiko espezialitateko prestakuntza-zikloak ikasten egotea.

• Oinarrizko segurtasun-prestakuntzako ziurtagiria izatea.
  • Honako baldintza hauek bete behar dira:
    • Kostaldeko Patroi Balioanitzaren titulua izatea, edo eskumen handiagoko beste batena.

Gogoratu!

MNZNren ziurtagiriak eta tituluak berritu egin behar dira, ikaslea aldi horretan ontziratuta egon bada zein egon ez bada. Halaber, titulu hauetakoren bat eskuratzea beharrezkoa da Merkataritza-nabigazioko titulazio guztietarako.
Indarrean dagoen araudian ikus dezakezu eskatzen diren ziurtagiriak zeintzuk diren.Kontsulta ezazu araudia »